სასწავლო პროექტის პორტფოლიო
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
თინათინ
ხვადაგიანი
|
|
რაიონი
|
ცაგერი
|
|
სკოლა
|
ალპანის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
||
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
ბუნებრივი კატასტროფები
|
||
თემის შინაარსი
|
||
ბუნებრივი კატასტროფების სახეებია: ზვავი,მეწყერი,ტყის ხანძარი,
ღვარცოფი, ქარიშხალი,
მიწისძვრა, წყალდიდობა,გვალვა, ქვათაცვენა,ცუნამი და სხვა.ბუნებრივ
კატასტროფას თან სდევს ბუნებრივი გარემოს დეგრადაცია.ბუნებრივი კატასტროფის
უარყოფითი შედეგები
ხშირად ადამიანის არასწორად
წარმართული საქმიანობა და განათლების დაბალი დონეა;
აქტივობა1.მოსწავლეები ინტერნეტში მოიძიებენ სხვადასხვა კატასტროფის
ამსახველ მასალებსა და ფოტოებს.
აქტივობა2. გაამახვილებენ ყურადღებას თავიანთ საცხოვრებელ მიდამოში
გავრცელებულ კატასტროფებზე.
აქტივობა3.მოსწავლეები მოახდენენ მოძიებული მასალების პრეზენტაციას
და გამოფენენ
საკლასო ოთახში შესაბამის ფოტომასალას;
|
||
საგანი
|
||
გეოგრაფია
|
||
დონე/კლასი
|
||
მეორე
საფეხური -მეცხრე კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
ექვსი თვე
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
მიმართულება:გარემო და ეკონომიკა.
IVნაწილი.საქართველოს
გეოგრაფიული
ეკოლოგიური პრობლემები.
მიზანი:გეო.IX.3.მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს
და გაანალიზოს საქართველოს ბუნებრივი
პირობები.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს საქართველოში გეოეკოლოგიური პრობლემების წარმოქმნის
ბუნებრივი და ანთროპოგენური წყაროები;
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
აგროვებს ინფორმაციას ,მსჯელობს საქართველოს ბუნებრივ-კატასტროფულ
მოვლენებზე,გარემოსდაცვით პრობლემებზე და მათი გადაჭრის შესაძლო
გზებზე;
აღწერს საქართველოში გავრცელებული ზოგიერთი ბუნებრივი სტიქიური
მოვლენის
კატასტროფულ ხასიათს. თანატოლებთან ერთად ადგენს და
შეძლებისდაგვარად ახორციელებს გარემოსდაცვით პროექტებს;
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
1.როგორ შემიძლია მოვახდინო ზეგავლნა მოვლენებზე?
2.რატომ უნდა შევისწავლო ბუნებრივი კატასტროფების გამომწვევი
მიზეზები?
|
|
თემატური კითხვები
|
1.რა ღონისძიებებია
საჭირო მეწყრის თავიდან ასაცილებლად?
2.როგორ უნდა
მოვიქცეთ მიწისძვრის დროს?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
1.როგორ
წარმოიქმნება ზვავი?
2.დედამიწის
რომელი ძალები იწვევს მიწისძვრას?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დიაგრამა.ასოციაციური რუკის
შედგენა.პრეზენტაცია.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
კვლევა -ძიების , ასოციაციური რუკების
შედგენის უნარ-ჩვევები.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეებს ვაცნობ პროექტის
თემას.მივუთითებ საჭირო რესურსებს(სახელმძღვანელო, ინტერნეტი). დავყოფ ჯგუფებად და თითოეულ ჯგუფს ვაძლევ დავალებას.
I.ჯგუფი -ინფორმაციის და საჭირო ლიტერატურის
მოძიება.
II.ჯგუფი-აწარმოებს ხეობის დაკვირვებას და
ავსებს ასოციაციურ რუკას.
მოძიებული ინფორმაციის წარმოდგენის შემდეგ
ვაძლევ რჩევა-დარიგებებს.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
სპეციალური საჭიროებები
|
დავალებებს გავანაწილებ მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობების
მიხედვით.
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
||
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მაღალი აკადემიური მოსწავლეები იმუშავებენ პრეზენტაციასა და
ინტერვიუზე.
|
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
ეროვნული
სასაწავლო გეგმა 2011_2016,
გეოგრაფია, IX კლასი, ელიზბარაშვილი
და სხვ. გამომცემლობა ,,კლიო’’, 2013 წელი
|
ინვენტარი/მასალები
|
|
ინტერნეტრესურსები
|
|
სხვა რესურსები
|
ხეობაში გასვლა .ტყის
რეიჯერების ,საკრებულოს წარმომადგენლის მოწვევა.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий